FAQ - Wynajem autobusów i busów w Krakowie - Autokary-Mikrobusy.pl

FAQ

Najszybszą drogą znalezienia poszukiwanej odpowiedzi jest odwiedzenie strony zawierającej listę najczęściej zadawanych pytań FAQ.
Jeśli jednak nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz podzielić się swoimi uwagami? Potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się więcej o naszych pojazdach i usługach. Zapytaj nas.

Jakie usługi oferujecie?

Prywatne Taxi – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany samochód tylko dla Ciebie, najczęściej VW Passat lub Mercedes. Wszystkie ceny za cały samochód.
Transfer Premium – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes lub podobny luksusowy samochód z prywatnym kierowcą. Wszystkie ceny za cały samochód.
Przewóz wahadłowy – oferujemy przejazdy łączone do Twojego hotelu lub apartamentu. Podróżujesz z innymi pasażerami jadącymi w tym samym kierunku. Ten rodzaj przejazdu jest najtańszy.
Limo – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes klasy S z prywatnym kierowcą który zajmie się Twoim bagażem itd. Wszystkie ceny za cały samochód.
Długa Limuzyna – oferujemy nienagannie czystą, klimatyzowaną wydłużaną limuzynę Lincoln wyposażoną bardzo luksusowo. Prywatny kierowca zajmie się Twoim bagażem itd. Wszystkie ceny za cały samochód.
Minibus – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany minibus wyłącznie dla Ciebie. Wszystkie ceny za cały pojazd.
Executive minibus – oferujemy nienagannie czyste, klimatyzowane minibusy wyłącznie dla Ciebie. Pojazdy te są bardziej przestronne niż normalne minibusy, mają mniej foteli. Niektóre mają podłokietniki i stoliki. Kierowca zawsze ubrany w garnitur.
Autokary – oferujemy nienagannie czyste, klimatyzowane autokary wyłącznie dla Ciebie. Różne marki i ilości miejsc.

Jak mogę skontaktować się z biurem rezerwacji?

Możesz zadzwonić, wysłać sms lub mail.

Czy mogę dokonać rezerwacji przez internet?

Tak. Po prostu wpisz dane w formularzu „Zapytaj o cenę”. Póżniej sam decydujesz czy cena Ci odpowiada.

Czy muszę rezerwować przez internet? Czy mogę z kimś rozmawiać?

Nasz system rezerwacji internetowej jest prosty i łatwy w obsłudze, jeśli jednak preferujesz rozmowę możesz zarezerwować usługę dzwoniąc do nas. Linie telefoniczne są obsługiwane od 11:00 do19:00 od poniedziałku do piątku. Uwaga: Ceny rezerwacji telefonicznej mogą odbiegać od cen internetowych.

Z jakim wyprzedzeniem powinienem rezerwować wasze usługi.

Jesteśmy w stanie wysłać samochód w ciągu 15 minut jednakże czym wcześniej tym lepiej.  Zaleca się rezerwować nasze usługi z wyprzedzeniem 24 godzinnym. Jeśli dokonujesz rezerwacji na ostatnią chwilę najlepiej jest zadzwonić, ponieważ może zdarzyć się, że nie zdążymy potwierdzić Twojego zamówienia.

Czy mogę zarezerwować wasze usługi jeśli grupa jest liczniejsza niż 8 osób?

Jesteśmy w stanie przewieźć dowolna ilość osób używając naszych autokarów lub kombinacji mniejszych samochodów.

Czy mogę anulować moje zlecenie?

Tak możesz anulować swoje zamówienie. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Co jeśli nie znajdę kierowcy?

Po upewnieniu się, że postąpiłeś zgodnie z instrukcjami skontaktuj się z naszym numerem awaryjnym podając wszystkie szczegóły a nasz personel zajmie się Twoją sprawą.

Zostawiłem coś w samochodzie? Jak to mogę odebrać?

Prosimy o kontakt. Dopełnimy wszelkich starań, aby Twoja rzecz wróciła do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Usługa może być płatna.

Jak znajdę kierowcę w przypadku odbioru z hotelu?

Kierowca odbierze Cię z recepcji hotelowej.

Jak znajdę kierowcę w przypadku odbioru z dworca?

Po prostu wysiądź z pociągu i czekaj na peronie – kierowca Cię odnajdzie.

Czy mogę zamówić usługę pod prywatny adres?

Jeśli podróżujesz z lub do obiektu lub miejsca „nieturystycznego” proszę przesłać mapę lub inne wskazówki.

Czy macie pojazdy wyposażone w foteliki dla dzieci?

Tak nasze pojazdy są wyposażone w foteliki dla dzieci na żądanie. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym.

Uwaga: zgodnie z dyrektywą unijną EU 2003/20/EC:

Dzieci o wzroście
Każdy samochód, którym chcemy przewieźć dziecko, musi być wyposażony w odpowiednie urządzenie dostosowane do jego wagi i wzrostu. Na przednim siedzeniu pasażera dziecko nie może być przewożone tyłem do kierunku jazdy, chyba że pojazd nie ma przedniej poduszki powietrznej pasażera lub istnieje możliwość jej odłączenia. Prawo unijne pozwala na przewożenie dziecka o wzroście powyżej 1,35 m lub powyżej 12 lat z przypiętymi standardowymi pasami bezpieczeństwa. W Polsce taka możliwość istnieje wobec dziecka o wzroście powyżej 1,50 m.
Samochody uprawnione do zarobkowego przewozu osób podlegają następującym zasadą:
• dzieci poniżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik
• dzieci powyżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie i muszą stosować pasy bezpieczeństwa jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik.

Czy mogę przewozić wózek inwalidzki?

Tak oczywiście. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym. Prosimy o informację czy wózek jest składany.

Czy zapłacę więcej jak będą korki?

U nas płacisz za przejechane kilometry a nie za czas. Nie musisz martwić się korkami – poprostu usiądź wygodnie I pozwól naszym doświadczonym kierowcą dowieźć Cię bezpiecznie do miejsca przeznaczenia.

Czy dostanę rachunek?

Tak naturalnie kierowca wystawi rachunek. Jeśli płaciłeś przez internet dostaniesz potwierdzenie płatności mailem.

Mam dużo bagażu, czy będzie na tyle miejsca w samochodzie?

Prosimy o informację o dużej ilości bagażu lub ponadrozmiarowym bagażu, takim jak deski surfingowe, rowery, klatki dla zwierząt itd. abyśmy mogli wysłać odpowiedni klimatyzowany samochód odpowiedni dla wybranej ilości osób i bagażu. Jeśli nie poinformujesz nas o większym bagażu możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami.

Czy wasi kierowcy mówią po angielsku?

W większości przypadków nasi kierowcy mówią po angielsku [80% załogi], jednakże z powodów organizacyjnych może zdarzyć się, że do obsługi turystów zagranicznych zmuszeni jesteśmy wysłać kierowcę nie mówiącego płynnie po angielsku. W takich sytuacjach kierowca w razie problemów komunikacyjnych kontaktuje się z naszym biurem, które występuje w roli tłumacza.

Czy wasze samochody są wyposażone w pasy bezpieczeństwa?

Wszystkie pojazdy do 20 pasażerów wyposażone są w pasy. W przypadku autokarów część z nich nie jest wyposażona w pasy – jest to zgodne z regulacjami prawnymi. Jeśli jednak życzysz sobie, żeby autokar był wyposażony w pasy bezpieczeństwa poinormuj nas o tym.

Jakimi pojazdami dysponujecie?

Większość naszych pojazdów to ostatnie modele Mercedesa. Inne modele mogą być używane adekwatnie do Twojego zamówienia.

Czy wasze ceny są za samochód czy za osobę?

To zależy od usługi wybranej przez klienta. Większość naszych usług to transfery prywatne dlatego podana cena jest za samochód.

Czy możecie mnie odebrać o dowolnej porze?

Tak, nasze usługi świadczymy przez całą dobę. Odbierzemy Cię o dowolnej porze bez dodatkowych opłat.

Jaki jest obszar waszego działania?

Możemy zapewnić obsługę w większości dużych miast i miejscowości wypoczynkowych w Polsce, współpracujemy też z podwykonawcami dlatego obszar naszego działania jest bardzo duży.

Czy posiadacie wymagane prawem licencje?

Tak, posiadamy licencję nr 0019027 na krajowy i międzynarodowy przewóz osób. Wszystkie nasze pojazdy są dodatkowo w pełni ubezpieczone.

Co to jest licencja na przewóz osób?

Jest to licencja wydawana przez odpowiedni urząd po spełnieniu szeregu wymagań, takich jak szkolenie, egzamin państwowy, zabezpieczenia finansowe, niekaralność itd.

Czy wasi kierowcy posiadają wymagane prawem uprawnienia?

Tak, wszyscy zatrudnieni przez nas kierowcy posiadają komplet dokumentów włączając wymagane zaświadczenia.

Czy można palić w waszych samochodach?

Nie. Palenie w naszych pojazdach jest zabronione.

Jaką formę płatności akceptujecie?

Za nasze usługi możesz płacić gotówką, przelewem lub kartą kredytową.

Czy muszę przedpłacać za usługę (płacić z góry)?

Nie, płacisz gotówką lub kartą bezpośrednio u kierowcy, mimo iż w wyjątkowych przypadkach konieczna może być wpłata depozytu.